Wednesday, March 3, 2010

MEMANG MACAM BAB*

Haa, this year pnye gimrama aku kene handle . Cikgu Rafidah u yang suruh ..
Haishh! (saya tanak lahh cikgu =.=")
Then , nak tanak kene masok jugak sebab dah ramai cikgu suroh masok. Sepatot nye aku bukan leader for gimrama ni . Budak india tu haa . Kamini nama nye .. Cikgu dah buang die sebab asyik2 ta datang . Cikgu bengang ar en, n now cikgu tarik aku jadi leader plak sebab last year aku join n aku bole ajar yang lain2 . Wahh ! Tanak berat plak kepala otak aku pike step yang nak buat kan? (marah nie)
Bukan senang lol =.="
Aku dah 2 hari ta tido hari tu sebab buat step n cari lagu die . Dah siap sume , budak2 plak macam sial! Macam hangat2 taikk ayam je . Mula2 je excited . Huh !! Step dah ade , sume dah ade n downg tinggal nak hafal step je . Tu pon susah ke?? Lepas tu nak pulak mengadu kat senior kau tu . Kakak kesayangan korang tu lahh . Nak bising2 plak cakap tahun ni gimrama ta best! Hoyy Boidoh ! Kowang tu yang buat ta best , mna la nak best .. Bahlol !! Toyol! Kowg buat step tu sini skrang , aku nak tengok =.="
Dulu 3 owg ajar , bole cter laa . This year aku sowg je , satu kepala , sikit jela idea nye Bongokk ! Ko u budak2 kecik , tade tolong aku pn . Nak bsing2, aku lempang kang . Haishh , pastu jap agi klau aku mara sikit , kowang kutuk2 aku kat sume owg en ? Benci betol . Ta suke aku ajar ? Berambos lahh !! Aku ta hadap lah ngn benda2 ni . Just sakit aty je dengan ape yg kowg mengadu kat kakak kesayangan kowg tuh ! Nak die ajar? pegi lah dekat die . Tu pn nak kene aku cakap ke ? Nanti klau kalah , sure kowg salah kan aku kan ? Kowg tatau pn this year punye peraturan dah berbeza sgt n mkin susah drpada last year .. Haish , kowg pike masalah kowg je , masalah aku nak buat step2 tu , nak ajar kowg yang 'lem' ni lagi , kowg ta pike plak ? Aku benci lah kowg yang mengada2 ni! F**K lah weyy ! Aku kecik aty betol ngan kowg . SUMPAH !! Aku dah try bat yg terbaik untuk kowg , kowg buat macam ni . Klau ade tolong aku tu tape lahh jugak en =.="
Eii , benda ni buat otak aku kacau lah !