Wednesday, July 7, 2010

Homework saya hari ini =)

Cikgu Sivik (Puan Mazaida) ajar pasal perayaan yang ada kat Malaysia ni . Wah rasa macam baru tahu je Malaysia menyambut banyak perayaan ni . Kristmas laa, deepavali .. Huh macam macam laa .

Then cikgu kasi latihan berpasangan . Macam biasa lah , di sebabkan aku duduk sebelah Aliah , mestilah berpasangan dengan dia kan . Tetiba Alynn dan Jazli datang . HAHA kedatangan kowang sangat di alu alu kan sebab cikgu suruh tulis lirik lagu raya Aidilfitri . Ceyhh, aku ngan Aliah memula memang tak tahu nak buat lagu apela. Pastu tetiba aku teringat lagu Diari Ramadhan Rafique. Kitowang pun amek lagu tu lah . Oleh kerana aku pun ta ingat sangat, kepala otak Alynn memberi bantuan HAHA .

Tapi kitowang tetap tak ingat juga . Waktu sivik pun dah habis ..

Aliah cakap ; cari kat Internet jela .

Aku cakap ; okay :)

HAHA balik tadi aku cari lah , then jumpa .
kat sini haa lirik dia ..

http://cartamalaya.com/lirik-lagu-raya-diari-ramadhan-rafique/


Hee bila dengar lagu tu en , tetiba nak nangis . HAHA over lah aku ni .
Feeling lebih xD

BTW , ta sabar sangat nak rasa suasana raya lagi.
haa , entah pape la aku tulis . SELAMAT HARI RAYA !